Artikel Terkini Dscarnia

Followers

Monday 17 February 2014

Sample Percuma #1


Assalamualaikum dan salam ceria =)

Mulai tahun 2014, Nia akan kumpulkan entry tentang sample-sample percuma yang Nia dapat dalam satu label iaitu "Sample".Nia  juga akan mulakan entry dgn tajuk Sample Percuma #(nombor entry)


Hujung tahun lepas Nia ada dapat 2 sample sekali gus.. 

1 -  Creago Breast Enhancer (C6)

Nia jumpa pasal Creago ni semasa Nia tengah webwalking cari sample percuma. Bila dah jumpa Facebook Creago, Nia tengok diorang tengah buat giveaway sample C6 ni dan handbag PRADA bernilai RM 7k (pengsan kejap) jadi tak tunggu masa yang lama Nia terus register. Bulan Januari hari tu pun diorang ada buat giveaway tau, sample dan Kamera Casio TR-15 (pengsan lagi). Tapi sayangnya bukan rezeki Nia.. Sobs sobs.. Takpe, dapat sample pun dah bahagia :D

Nia tak pasti kalau selepas ni ada lagi giveaway berupa sample atau lain-lain. Apa yang pasti kalau anda nak dapat macam apa yang Nia dapat ni, cepat LIKE page Creago sebab nanti senang nak dapat update dari diorang :)

Facebook Page : Creago

Credit gambar : Instagram Dscarnia


2 - Dentiste' Plus White Nightime Toothpaste dan Webstore Gif Card

Yang ini pula sample ubat gigi untuk waktu malam dan gift card daripada Smile Link Shop.  Nia dapat tahu pasal Dentiste' ni daripada kawan Nia. Kebetulan dia pun LIKE Facebook Page, Dentiste' Malaysia jadi Nia pun skodeng laa.. Rupa-rupanya ada sample giveaway jugaa.. Happy. Happy :)

Kalau anda belum pernah dengar atau nak tahu lebih tentang Dentiste' cepat LIKE juga Facebook page diorang, sebab Nia tengok baru-baru ni ada contest juga. Tapi sayangnya da tamat. Jadi kalau nak dapat update terkini dan mungkin sample percuma akan datang, like la sekarang :)

Facebook Page : Dentiste' Malaysia

Credit gambar : Instagram Dscarnia


Pada bulan Januari 2014, sample Nia dapat cuma satu je.. Sobs sobs..
Tu pun rezeki sebab dapat. Sample yang Nia dapat ialah daripada...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Sample yang Nia dapat ialah Maybelline Baby Lips Moisturizing Lip Balm :)



Credit gambar : Instagram Dscarnia

Kalau anda baca entry Nia yang sebelum-sebelum ini tentang sample percuma, Ini merupakan kali kedua Nia dapat Lip Balm. Sebelum ni, Nia dapat Lip Balm juga tapi sempena Giveaway, kali ni sample pula. Terima kasih Only Beauty sebab sentiasa buat orang-orang macam Nia rasa happy je bila dapat sample percuma.. hihii

Oleh itu, bagi anda yang belum join only beauty cepat-cepat la join. Senang sangat nak dapat sample percuma tau.
Untuk info lanjut pergi ke laman web : Only Beauty



Ok itu sahaja update untuk sample percuma yang Nia dah dapat kali ini.
Sekarang ini, anda masih boleh cuba dapatkan beberapa sample seperti yang di bawah :

2) Vanish


***Entry tidak berbayar. Sekadar perkongsian semasa :)




6 comments:

  1. Bestkan kumpul sample ni......;-)

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Nadia kerana menyertai kempen kami pada bulan Dis dan Jan. Kempen ini telah berhenti dan kami akan memaklumkan sekiranya ia dimulakan kembali. @fans Nadia, jika berminat untuk mencuba sample percuma produk creago, sila hubungi kami di FB creago, www.creago.my atau contact@creago.my . Terima kasih.

    creago

    ReplyDelete
  3. Terima kasih Nadia kerana menyertai kempen kami pada bulan Dis dan Jan mamaparkanya di blog ini. Kempen ini telah berhenti dan kami akan memaklumkan sekiranya ia dimulakan kembali. @fans Nadia, jika berminat untuk mencuba sample percuma produk creago, sila hubungi kami di FB creago, www.creago.my atau contact@creago.my . Terima kasih.

    creago

    ReplyDelete

Comment :)